The night n' day.



Oj oj oj... Kollade nyss på Bella & Tyra Show. Kissie blir ju bara värre och värre... Det är synd att hon inte kan hålla sin ''image'' i bloggen utan blir kaxig, otrevlig och stöddig irl.
Har har inte brytt mig om vad hon gör och ar väll skrollat igenom hennes blogg 5-10ggr sedan hon började blogga.
Jag har inte orkat bry mig i huvudtaget, men nu.... När jag såg hur hon var i B&T S blev jag verkligen besviken.
Jag försöker sätta mig in i hennes situation och försöker förstå henne på något sett varför hon gör såhär, men inte gick det... Och att hon har mage till att vara så elak mot folk. Synd...


Nej, nog med det. Jag har ont i halsen tredje dagen (tror jag) i rad nu. Har druckit te och käkat halstabletter, men inte hjälper det. Bara för stunden sedan börjar halsen irritera mig igen.
Igår åt jag ute med Siri och Evelina på kvällen. Sedan åkte vi hem till Siri och rökte lite vattenpipa, lyssnade på musik, snackade och körde chatroulette. En jättemysig kväll/natt blev det. Vi somnade runt 04, tooo late!
På morgonen rusade Eve iväg och jag och Siri slappade lite till. Frukost och promenad med hennes tjocka och charmiga moppsar blev det också. Haa ;P

PEACE!

Kommentarer
Postat av: >> BARAMAJAAS <<

haha så lite så..igen;)

2010-05-14 @ 19:14:45
URL: http://baramajaas.blogg.se/
Postat av: Esra

sv: Jag mår bara bra, tack :)

Vad gör du då?

KRAM!

2010-05-14 @ 19:29:25
URL: http://ciipcakee.blogg.se/
Postat av: Esra

sv: Kul :)Jag lyssnar på musik. Vad har du gjort idag då? <3

Kram!

2010-05-14 @ 19:40:22
URL: http://ciipcakee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0