Never tolate.



Här har vi bilder från typ... 1-2 veckor sedan skulle jag kunna gissa på.
Jag har varit på dansuppvisning på Sannarpsgymnasiet med Izabelle under kvällen och säger bara en sak, -Inget slår Stures dans. Stor skillnad måste jag påstå! Men det var kul att se.
Vi promenerade hem och upptäckte hur nära Sannarp jag bor. Åt lite kladdkaka och fixade på mitt försenade arbete. Tvmys och annat med.

Imorgon blir det nationella prov sedan arbetsintervju och träning.
Sedan är den ju en lååång helg.

PEACE!

Kommentarer
Postat av: L O U I S E

SV: jaha, jag visste inte att du är modell, fett kul ! :) :D



jaha, du fottar i alla fall jätte fina bilder ! ;P

hur är det annars då ?

2010-05-12 @ 12:05:18
URL: http://absolutlouiises.blogg.se/
Postat av: ElinLouise

sv: ta de som en komplimang :D !!<3

2010-05-12 @ 15:56:25
URL: http://eelinslife.blogg.se/
Postat av: Denise

Men det får man väl hoppas. Att stures slutproduktion är bättre, med tanke på att de dansar flera gånger i veckan under 3 års tid. Annars hade det varit pinsamt..! Showen vi gjorde har vi satt ihop på inte ens ett halvår.

2010-05-13 @ 17:28:45
URL: http://deddenisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0