The evening.



Tja alla!
Sorry för dålig uppdatering. Har fixat en massa hemma och sedan åkte jag till stan snabbt en stund och bytte några ord med Daniella på jobbet innan jag själv drog till jobbet.

Jag har börjat jobba som marknadsundersökare och det menas med att jag ringer runt till olika hushåll och gör en marknadsundersökning om ett företag, en vara eller liknande.
Första samtalet vad läskigt i början men när jag gjort det 2-3 gånger så kom jag in i det och slappnade av. Skämtade med folk, fick telefoner slängda i örat m.m.

Kom hem för en lite stund sedan. Åkte nämligen hem till Daniella efter jobbet och tillbringade kvällen med henne och Tilda. En mysig kväll med massa snacks.

Men nu ska jag sova. Hoppas på att mitt internet kommer funka bra i morgon, eftersom nu är det dåligt p.g.a åsk/blixt-vädret som var under dagen.

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haft en bra dag?

2010-06-16 @ 00:25:12
URL: http://jjessicita.blogg.se/
Postat av: MATILDA

hur är det med dig ida g? :D

2010-06-16 @ 10:00:30
URL: http://lbm.blogg.se/
Postat av: alaa

bilden, den me handen va fin :D

2010-06-16 @ 10:52:17
URL: http://aliich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0