Denna natten.



God morgon (för mig).
Vaknade för en halv timme sedan. Lovet har bara börjat och jag har redan vänt upp och ner på dygnen.
Jag kom hem kl 04.00 inatt och somnade 04.30, gissa om jag var död när jag vaknade?
Ska ta och fixa lite frukost och sedan slänga mig i en kopp kaffe så jag får lite liv i mig.

Igår kom Fanny och Kaka hem till mig en stund och sedan kom även Felicia och Ida. När nästan alla åkte hem kom Alexander Å och Gustav. Vi rökte lite vattenpipa och chillade.
Jag hade bestämt mig för att lägga mig senast kl 02 inatt eftersom förra natten blev lång men denna blev längre. Kl 02 drog jag, Alexander (Åke) och Gustav ut, två gator senare var vi hos Elis student-efterfest. Alla var pigga och glada, eller aah nästan alla. Jag själv var dödstrött, så jag drog mig hem kl 04 som sagt. Skönt att jag bor så nära annars hade jag inte orkat.

Och nu är jag här igen. I den stökiga lägenheten, med ruffsigt hår som luktar rök som aldrig förr. Ska ta och dammsuga och duscha när jag fått i mig mat och kaffe.

Angående bilderna ovan:
En magväska jag köpte för någon dag sedan och ett par knästrumpor jag fick gratis -perfekt till Hultsfred. Nikon kameran är en gammal analog kamera som jag lånat hem från skolan under sommarlovet. Har även fått ett par rullar som jag ska klicka fram några spännande bilder.

PEACE!

Kommentarer
Postat av: KRAM!

Taack söto ! :)

2010-06-12 @ 14:44:24
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: KRAM!

NÅN LITEN ROCKIG TYP DMC FZ38 AV NÅGOT SLAG =) nu råkade det bli caps här

2010-06-12 @ 14:52:06
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0