My day.


fashiontoast and lookbook.
Hej och hå, packar på... Kom nyss hem från Jens och Ines.
Har varit i Båstad en stund med Adam, Sanna, och Jack. Sedan lagade Sanna och Adam lasagne i Adams och Micos lägenhet.
Drog till stan en stund och sedan hämtade vi lite saker som jag ska ha med mig till Arvika.
Promenerade hem till mig och sedan till Jens och Ines som bor en gata ifrån mig.
För varje vecka får jag reda på att mer och mer bor på samma område, awesome!

Färgade håret på killarna och chillade lite hela kvällen.
Nu är jag hemma och packar det sista för fullt. Det ända som oroar mig är hur fan jag ska kunna bära all min packning plus ett flak cider. Kommer inte gå så bra känner jag...

PEACE!

Kommentarer
Postat av: R

Skitsnygga bilder :). Jag försökte googla lite på det, men misslyckades. Har du någon länk? Eller vad är det för typ av märke?



Kram

2010-07-13 @ 23:55:52
URL: http://thenightslight.blogg.se/
Postat av: R

Sv: Nice, kom dom i kontakt med dig via bloggen, eller har du någon agent?



Kram

2010-07-13 @ 23:59:11
URL: http://thenightslight.blogg.se/
Postat av: R

Fan vad coolt :)

2010-07-14 @ 00:06:13
URL: http://thenightslight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0