Svar på frågor.



Vad har du tänkt att utbilda dig till? Oj, bra fråga! Jag går ju medieprogramet i gymnasiet just nu. Så det blir väll något inom media och foto. Men vet inte när och var jag ska utbilda mig än.
Vad gör du helst en kall vinterdag? Sitter hemma med myskläder och äter gott och kollar på tv med datorn i knät och täcke. Självklart med trevligt sällskap.
Vad fick dig att börja blogga? Jag vet inte riktigt. Jag ville nog pröva på något nytt, och för över ett år sedan var det inte så många som hade en blogg.
Hur många unika läsare har du varje dag? Det är faktiskt ingen som vet exakt. Jag har väll nämnt det till någon kompis i början när jag började blogga. Men tycker att det är kul när jag själv hör hur folk gissar sig fram.
Vilka bloggar läser du? En hel del... B.la Kenza, Rikauteliggare, Elin Kling, StockholmStreetStyle, Amanda Berg, Lisaplace, Loweo, Cittys, Andreas Wijk och några till.
Vad intresserar dig mest i bloggar? En annorlunda design gör så att jag fastar vid den och kikar igenom om jag hittar något kul. Folk med sinne för mode m.m.
Vad gör du på din fritid? Jag driver min blogg, fotograferar, redigerar bilder, shoppar, småjobbar då och då, pluggar, festar, reser, äter och fikar en massa med vänner.
Vilken är din favvo färg? Jag har ingen favorit just nu, men svart passar till allt och alla. Det beror ju på vad färgen ska vara. På sig själv eller inredning?
Vad ska du göra i sommar? Jag ska sommarjobba förhoppningsvis, åka till Hultsfred, Göteborg, sola, bada, shoppa, festa och sedan får man se vad sommaren mer har att erbjuda.
Hur gammal är du? Jag är 16år, snart 17år om några få månader. Alltså född 93.
Har du syskon? Yes, fyra bröder och en syster. Även två plastbröder.
Är du rädd för clowner? Haha! Rolig fråga. Jag har aldrig varit det så nej det är jag inte.
Har du pojkvän, om inte gillar du någon? Nej, jag ha tyvärr ingen pojkvän. SINGEL OCH SÖKANDE! Haha, skojar.. Och ja, jag gillar en men det blir nog inget av det. ''/
Vad använder du för smink? På vardagar är det en tunn foundation som endast ger mer lyster och är inte alls täckande. Sedan blir det lite ögonskugga och mascara. Till fest och annat är det en mer täckande foundation, eyeliner, kajal, mascara, puder och lipgloss. Märken varierar.
Din favorit film? Det finns så många men om jag måste välja blir det nog The Pursuit of Happyness.
Hur dyr är din dyraste jacka? Ingen aning! Det är väll en som kostar 1700:- men som jag köpte på rea för 700:-
Hur länge du har bloggat? Ett år och snart två månader.
Hejsan, jag har följt din blogg ett tag och älskar den. Jag har två frågor, vad är ditt absoluta favoritplagg? och Om du fick välja att göra vad du ville för en dag vad skulle det vara? Tack så mycket först och främst! Kul att du gillar den. Mitt favoritplagg blir nog ett av mina jeans från Cheap Monday annars vet jag inte. Det finns så mycket jg vill göra. Skulle vilja känna på hur det känns att vara riktigt känd men även vilja vara i Thailnd eller något liknande land. New York är en av mina drömmar. Finns så mycket att välja på!
Vad är det bästa med att vara dig? Oj, det var en svår fråga... Jag har ingen aning. Finns det något riktigt bra? Det är svårt att svara på sådant när jag bara upplevt att vara mig själv och allt känns naturligt. Den frågan borde någon annan svara på åt mig, haha.
Hur ser din familj ut/har du bra kontakt med alla? Lite känslig fråga. Jag har en mamma, pappa, plastpappa, fyra bröder, en syster och två plastbröder. Jag har träffat min pappa endast en gång i mitt liv och har aldrig träffat min syster och tre av mina bröder. Men hoppas på att snart kunna göra det! Har fått kontakt med alla förutom min yngsta bror som är ca 1år.
Hur lång är du och hur mycket väger du? Jag är 162.5 cm lång och min vikt varierar mellan 48-52kg. Det går i släkten men jag äter ständigt för att försöka gå upp i vikt.
Beskriv dig med tre ord. Pratglad, nyfiken och flummig.
Vad är din största dröm? Att tiden går lite snabbare i gymnasiet så jag kan lämna Halmstad och flytta till Göteborg. Hitta en liten fin lägenhet, ett bra jobb jag trivs med, skaffa familj i framtiden, resa mycket och bo i New York någon gång. Vill självklart bli känd med. Det är väll ganska vanligt?
Vad anser du om homosexualitet? Jag känner folk som är bisexuella och jag accepterar de som de är. Tycker att det är bra att det finns olika sorters människor.
Vad vill du läsa i en blogg? Gillar stilrena bloggar med både resor, vardag och mode i ett. Kända bloggar intresserar mig mer.
Har du gjort din design själv? Ja, det är en amatördesign om man ens kan kalla det för design. Haha!
Vart brukar du handla dina kläder?, du har fett snygg stil :) Tack så mycket! Jag handlar en del i Polen, Monki, H&M, Carling, BikBok, Tretton (affär i Halmstad med olika märken) m.m.
Hur skall en kille VARA för dig? Han ska ha en snygg klädstil, behöver inte vara ursnygg, bara han ser bra ut, pratglad, trogen, rolig och omtänksam.
Hur skall en kille SE UT för dig? I början gillade jag bara utländska kilar men nu är det mycket olika. Mest mörkhåriga killar och mörka ögon men även en del blonda. Inte allt för smala, armmuskler gör mig galen och även tatueringar.
Vad vill du jobba med när du blir äldre? Något inom mediabranschen. Där man får träffa mycket människor och endast i storstäder. Vill även jobba som reseledare någon gång i tidig ålder.
Vilken foundation och mascara använder du? Clinique och Lancome foundation. Maxfactor och Lancome mascara.
Var får du inspiration ifrån när du väljer kläder? Vänner, bloggar, mode och kändisar.
Har du fått reda på hur det gick på castingen i sthlm? Nej, tro inte det blir något med filmen. Har inte råd och plats till att bo där under de veckorna inspelningarna pågår.
Vilken linje går du på, på Sturegymnasiet? Media!
Vilket land kommer du ifrån? Jag är 75% polsk och 25% georgian.
Är du och din bästa vän släkt??!?! Haha! Nej nej och åter igen nej. Det har man fått höra i snart tre år. Folk tror vi är tvillingar, syskon, släkt eller något sådant men nej det är vi inte. Endast bästa vänner. (:
Du har en jätte bra blogg. Har följt den i några månader. Vilken linje och skola går du på? :D Vad glad jag blir av sådana kommentarer! Tack tack! Jag går på Sturegymnasiet i Halmstad och som sagt... Mediaprogrammet. (:
Hur har du gjort din bakrund? Jag ändrade bara backgrunder från färg till en bild genom stilmallar tror jag.
Vart bor du? I sommarstaden som ruttnar på vintern... Halmstad! Vart i Halmstad? Stueområdet vid Sturegymnasiet och Högskolan. Ca 4min med buss från centrum.
Hur stor är din blogg? Vad ska man svara här då? Ingen aning faktiskt. Jag har träffat på folk från andra städer som sagt att de vet vem jag är och även hört talas om min blogg vilket gör min mycket glad. Även här i Halmstad träffar man på en del som ibland bara iaktar än på bussen, ropar på en, frågar om bloggen (har hänt på bussar endast) och sådant. Igår när jag hoppade av bussen och den körde förbi mig sedan tittade jag mot den och såg några killar som höll upp händerna mot ansiktet i fönstret genom att visa att de håller i en kamera och tar kort vilket de nog menar med ''Paparazzi''=Paparazzibecka. En del vinkar ibland som jag aldrig sett förut och när jag handlade med mamma en gång var det ett gäng killar som förföljde oss och ropade upp min bloggadress, lite kusligt men mamma bara skrattade, haha! Fulla ungdomar på stan har även kommit fram och berättat att de läser min blogg och gillar den och annat. Oj, nu blev det lite mycket! (x
Vad är dina framtidsplaner? Att flytta till Göteborg efter gymnasiet och hitta en egen lägenhet och jobb.

Det var alla frågor! Vad kul att ni ville veta mer om mig. Hoppas ni fått svar på det ni ville. Nu ska jag byta om och gå till dansträningen snart. Ha de!

PEACE! <3

Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Förlåt för sent svar men jag har inte hunnit blogga alls de senaste dagarna, har varit upptagen med skolan! Hoppas du har det bra i alla fall!



Hur är det med dig då? :)

2010-02-11 @ 16:12:12
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: emma

svar; ooh kul:)

2010-02-11 @ 16:15:20
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/
Postat av: MALINHE |foto|

SV: okej! :)

2010-02-11 @ 16:39:02
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv; Vsg;)

Allt väl?

2010-02-11 @ 16:46:21
Postat av: =)

Hej! Jag heter Eden (kallas earnii) och har precis startat en blogg med mina 2 kompisar. Vi har inte fixat header och så än men snart!Och vi bloggar om livet, vår vardag,skolan osv. Kolla gärna in den och släng in en snäll kommentar. Blir väldigt glad! Tackar!!<3

Najs blogg by the way<3

2010-02-11 @ 17:19:31
URL: http://skoojaree.blogg.se/
Postat av: <3<3

sv: öh.........??? vi e tjejer o varför tro du vi e killar? vi har ju hjärtan o sånt på vår blogg

2010-02-11 @ 17:38:11
URL: http://skoojaree.blogg.se/
Postat av: nonno

hur är det (:

2010-02-11 @ 17:42:55
URL: http://nnonno.blogg.se/
Postat av: bella

jaha, det minns jag inte :):)

2010-02-11 @ 17:52:42
URL: http://bellaheinonen.blogg.se/
Postat av: Bea

Sv: Okej, kul :)

2010-02-11 @ 18:08:50
URL: http://beatricenicoles.blogg.se/
Postat av: linnea

asså om du och jag är lika långa och väger lika mycket! ;O läskigt! ;P

2010-02-11 @ 18:12:50
Postat av: matildac

ahaaoakejokej ;)

2010-02-11 @ 18:22:39
URL: http://matildac.blogg.se/
Postat av: Majaa. [ baramajaas ]

jag hann ju inte fråga nåt :(

2010-02-11 @ 18:25:48
URL: http://baramajaas.blogg.se/
Postat av: Rasmus

NU HAR JAG BÖRJAT IGEN SNYGGING;) ;)

2010-02-11 @ 18:34:31
URL: http://rsoder.blogg.se/
Postat av: natahlie

jaa gumman =) jag gillar din blogg som fan :P

2010-02-11 @ 18:36:58
URL: http://fashioun.blogg.se/
Postat av: Marika - starting a new life

Svar: Ok vad kul:)

2010-02-11 @ 18:42:03
URL: http://missychick.blogg.se/
Postat av: MALIN- TÄÄVLING

vilken härlig blogg du har!

2010-02-11 @ 18:47:47
URL: http://inteduigen.blogg.se/
Postat av: jenny

sv: ja :D

2010-02-11 @ 19:05:33
URL: http://jvts.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Vad ska det vara för färg då?

2010-02-11 @ 19:22:35
URL: http://rsoder.blogg.se/
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

allt bra med dig sötnos? ;)

2010-02-11 @ 19:24:27
URL: http://aarnnela.blogg.se/
Postat av: seeeeeeeeina

men jag vill ha oxå ha sånna färger på en bild hur gjrode du det

2010-02-11 @ 20:40:04
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: naaajs :D åh jag väger 49 och är 1,63m. Så fränt x)

2010-02-11 @ 23:09:40
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: desereé

sv; hehe härliga svar ! :)

2010-02-12 @ 15:52:50
URL: http://ddeseree.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem är det du gillar ?

2010-02-12 @ 17:49:59
Postat av: Cattie<3

Sv: Hann inte me din frågestund:((

2010-02-12 @ 18:57:47
URL: http://sandrafenty.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hejsan, ville bara fråga är du längre än Daniella? (=



skriv svaret som en kommentar till dig själv :)

2010-02-14 @ 09:12:21
Postat av: Rebecka L G

Svar till Linnea: Innan var jag 0.5cm längre men hon fik reda på för några dagar sedan att hon är 0.5cm längre än mig nu. (x

2010-02-14 @ 11:45:11
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: amie

kul att din blogg går så bra :) rolig läsning!

2010-02-15 @ 20:53:29

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0