VAD F*N HÄNDER?!


Ph 1: Siri.
Ph 2: Däckade Sara.
Ph 3: Jag.


Fett tråkigt det har blivit nu i vinter. Alla får ångest och vinter-deppet och försöker göra det bästa av situationen. En del sitter hemma och bara slappar bort alla dagar medan andra som har pengar lever livet i ett annat land.

Känns verkligen som alla dra nu.
Siri (på översta bilden) åker till Mexico imorgon och stannar där ett bra tag. En annan ska luffa runt i Australien och Thailand till han sett allt, vissa drar över i några veckor till Thailand för att slappa, andra åker till London, Nya Zeeland och Singapore, och en vän flyttar till Stockholm.
Så nu tänker jag: VAD F*N HÄNDER?! Alla lämnar denna döda stad, och jaaa, det har jag full förståelse för men va fan. Ni kan väll vänta tills jag gått ut gymnasiet och också kan känna på hur det är att leva utanför denna bubblan? Detta är inte okej, jag är fett avundsjuk på varenda en.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Trist att alla lämnar... Känner igen mig det där!

2010-12-18 @ 21:42:55
URL: http://slipsens.se
Postat av: Rinki

Jag känner igen mig! Det känns som att alla åker och kommer tillbaka pepparkaksbruna när jullovet är över och man själv är blekare än blekast (även om alla tycker att jag ser solbränd ut i alla fall, eftersom jag är mörkhyad (är från Indien)).



Sv: Nice att du har kontakter, det är super i dagens samhälle. Jag söker ju jobb nu, men det är grymt svårt att få något!



Kram

2010-12-18 @ 23:32:30
URL: http://rhulth.wordpress.com
Postat av: Olivia - No life blog.

Vad tycker du om för musik & vilken är din favorit låt? Skriv det på min blogg! Kram!

2010-12-19 @ 11:10:48
URL: http://byolivia.blogg.se/
Postat av: LIENE

Vill också resa, men skulle ju vara roligare efter jul. Jul i Sverigen är ju mysigt.

Du tar alltid så coola pics!



sv: haha jaaa, egentligen. Tiden går så fort:O

2010-12-19 @ 11:26:18
URL: http://lienesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0