Hej måndag hej verkligehet.



Bilder från en hemmafest för någon vecka sedan. Dessa tre bilder va de ända som togs av någon med min kamera.
1: Malle
2: Jag
3: Amanda -Malle och hans kompis gör... något?



Hej måndag och hej verkligheten. Nu är jag återigen back in school och på jobbet. Drar dig om några minuter...
Skolan var seg som vanligt och jag somnade på lektionen som vanligt. Allt är det vanliga igen.

Fick hem skolkatalogen, och det var t.o.m i färg. Tummen upp för det för då ser jag att jag faktiskt var brunast i klassen, yey!
Nu måste jag dra. Boring, i know. Lite update när jag kommer hem om jag inte är för död.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Joseé

Allt bra med dig idag? :)

2010-12-13 @ 18:23:22
URL: http://aattitude.blogg.se/
Postat av: liindblaads

aha kul med skola/jobb :D

2010-12-13 @ 18:47:27
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0