Pissed of.



- I'm dead... Fan vad jobbigt med förkylning. Ska kolla så att jag inte har feber nu. Så jävla slö jag känner mig. Sitter och myskläder, kollar klipp, gungar i den mysiga fåtöljen, käkar choklad och smsar.

Blev pissed of för en stund sedan. Min mamma är väääldigt bra på att trycka in grejer i kylskåpet. Men är det alltid stabilt? NEJ. Skulle öppna kylskåpet och då flög en tallrik med pannkakor ner i marken. Jättekul att städa upp medan mamma snackar i telefon och fnittrar. Nästan så att man vill lägga en pannkaka i ansiktet på henne när hon sover...

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Film tips?

Jag har börjat med dagens Trailer på min blogg, det kommer upp en ny trailer varje dag. Du kan också vara med och tävla om en länkning för mina 600 läsare.

Bara att tipsa om en film och sedan kan det bli du. :)

MVH LadyYasmine

2010-12-03 @ 11:24:49
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0