Julklappar av min bästa vän.


Photo: by me.
Ph 1: Julklappar från Daniella.
Ph 2: Fick en fin tavla som Daniella gjort. Texten på tavlan ska jag tatuera in på armen i februari och givetvis följer Daniella med då. Filmklipp kommer upp här på bloggen.
Ph 3: ''Cock'' är en intern grej, haha. Bäst är du Danni.
Ph 4: Ett snyggt siden linne med spetts och... ja kondomer, haha.
Ph 5: Min tunga julklapp till Daniella.


Får väll börja med att önska alla en god jul och jag hoppas att er dag och kväll blir lyckad.
Jag började dagen med en dusch och önskade en god jul till alla som skickat personliga god jul meddelanden samt fotograferade de första klapparna.

Idag tror jag att jag blir ganska aktiv här. Många brukar ha fullt upp på julafton men jag tror jag gör som Natalie, kör lite julmaraton.

God Jul på er igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fint

2010-12-24 @ 16:56:52
Postat av: Jensvollen

riktigt nice tavla!



fin blogg :)

puss och kram! och GOD JUL! :))

2010-12-24 @ 19:48:05
URL: http://501jensvollen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0