''God överskattad Jul'' -igen.



- God överskattad Jul, som jag sa förra året. Jag är ju inte riktigt den personen som räknar ner dagarna till julafton och som tycker att det är såååå mysigt med att spela sönder julmusiken och käka sill, korvar och annat äckligt.

Nej, här kör jag på samma rock och festivalmusik som vanligt, klär mig bekvämt och här hemma käkar vi inget svenskt julbord utan lite polska typiska grejer och framförallt det vi tycker är gott. Jag kan lika gärna käka kinamat på julafton.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Lana

Fina bilder, GOD JUL :)

2010-12-24 @ 18:29:22
URL: http://kidnappad.blogg.se/
Postat av: Fotograf Jessica

tack! Vad fick du för skoj då ?

2010-12-24 @ 19:05:05
URL: http://fotografjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0