Festa till det med en Paradise Hotell vinnare?

Hey there!
Här sitter jag på hotellet. Dödstrött.
Igår började jag, Sanna, Mico, Alen och två andra grabbar från balkongen mittemot att förfesta kl halv 9 och jag och Sanna begav oss några hundra meter bort till bargatan kl 00:30.
Träffade galet många härliga och glada människor. Stockholmare, Göteborgare, festande ungdomar från alla Sveriges hörn. It was awesome!

Vi träffade några bartenders och vänner som Sanna känner sen innan. Massa gratis drinkar och shots. En galet bra natt var det. Vi festade non stop till kl 04:30.
Gissa om vi är trötta nu?

Sanna ligger och sover och jag ska lägga mig om en stund. Solen tar så mycket på krafterna och även en lång partynatt med få timmars sömn.

Ikväll börjar festandet kl 21:00, och jag har ingen aning om hur jag ska orka denna natt. Need to sleep!
Ska klicka fram någon partybild på Patrik (vinnaren av Paradise Hotell) som jobbar på favoritbaren.

PEACE!


Jag och Sanna igår.                                                Den lilla baren på vårat hotell.

Sanna slänger sig i sängen och försöker väcka Mico och Alen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0