H å r f ä r g s t j a t .

-Tja allesammans. Idag är det onsdag. Det betyder lång skoldag. Det är första gången jag bloggar från skolans dator och det gör jag endast för att min långa fotolektion som började 12.40 slutar kl 17.10. Inte den kortaste lektionen om jag ska vara ärlig. Men det är ju trots allt foto. And that's awesome cuz... Läraren/mentorn är härlig nog som åter oss ta rast lite hur som helst. Så jag satte mig vid en dator, surfade in på facebook och några fotosidor.

Har sk*t ont i min högra han efter samhällslektionen. Vi skrev konstant i över en timme. Och det var inte lite text vi skulle skriva. Hela min han är förstörd nu. Sitter och knappar på tangentbordet med vänsterhanden och ringfingret på höger.

En sak till! För att avrunda detta inlägg ville jag bara tillägga att jag alltid varit lite sugen på att färga håret så som på den högra nedersta bilden. Vet inte om jag skulle passa i det... Ska färga håret snart i alla fall. Då hade jag tänkt mig en aning mörkare brunt hår ön vad jag har nu. En del på bloggen ser mörkare ut på andra datorer har jag märkt. Om man kollar på ''Mysfaktorn: ON.'' -inlägget så är mitt hår ganska så mycket mörkare på Mac datorer. Så som bilderna ser ut på alla mac's skulle jag vilja ha håret om inte som på bilden i detta inlägg. Får se vad det blir. Ska färga håret inom en månad för att ha det fint tills jag åker upp till Stockholm. Då vill jag ha håret nyfärgat på alla spännande bilder som kommer att tas. Men vet inte om jag vågar har den röda färgen till det kommande evenemanget. Blir kanske rött till våren istället.
Vill ha förändring!
PEACE!

Kommentarer
Postat av: amanda

haha ne det har jag inte heller hört något om! :o knasigt..:D

2010-08-25 @ 16:55:01
URL: http://mandisz.blogg.se/
Postat av: evelina-

hej sötis.. gå gärna in på min blogg & rösta. om du inte redan har gjort det :) skulle vara jättesnällt,:D

2010-08-25 @ 16:57:26
URL: http://evelinaakauppinen.blogg.se/
Postat av: Isabella Luther

Svar: hehe :



Vad ska du göra i Sthlm? :D

2010-08-25 @ 17:46:55
URL: http://isulu.blogg.se/
Postat av: Marie

Hello, kolla gärna in min blogg^^



- fin blogg du hade, gillar bilderna.

ska börja läsa =)

2010-08-25 @ 21:59:51
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0