.



-Det är vääääääääääääääldigt sällan jag svarar på kommentarer eftersom jag ignorerar alla utan e-mail adress som det står ovanför kommentarsfältet. Men nu vill jag bara göra klart för denna blyga person om en kommentar.

Anonym:
Ironiskt att du skulle sluta äta godis och var jättestolt för att du hällde ut läsk i vasken men ändå bakar kladdkaka dagen efter.

Svar:
Jag skulle aldrig först skriva att jag ska bli nyttigare och sedan andra dagen trycka i mig en hel kladdkaka.
Om man läser ett inlägg från igår står det klart och tydligt att jag skulle baka kladdkakan för att bjuda vännerna jag ska resa med till Rhodos och min mamma idag. Om du nu inte läser bloggen så ordentligt så ska du inte säga något för ens du vet allt.
En liten sak till, sparar IP nummer och har hittat två stycken som kommenterat anonymt tidigare. Vet vilka ni två blyga personer är. Kom fram på stan istället och säg det nästa gång ni ser mig. Men det kommer ju givetvis inte hända, haha.

Nej, nu ska jag inte lägga mer tid på denna skiten. :p

Kommentarer
Postat av: C ♥

haha, så töntigt när folk kommenterar massa elakt anonymt :)

2010-08-04 @ 23:46:03
URL: http://ailicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0