Den första skoldagen i 2an.



Omväxling tack. Rhodosbilder bombar jag givetvis senare med.

Sitter på soffan med en sked i munnen och käkar lite gott som Daniella rörde ihåg igår samt har högsta volymen på Babyshambles – Fuck Forever.

I skolan började vi med att få lite information kl 09. Sedan gick vi till våra klasser. Min klass ''MP-media-foto'' körde igång med att fotografera porträttbilder på de nya media-ettorna. Sedan var det lunch.
Lite surf på fejan och därefter promenerade jag hem med jackan under armen. Skönt med lite så kallat ''höstsol''.

Ska slappa hela dagen hade jag tänkt. Passa på innan läxorna drar igång.
Blir kanske en sväng in till stan och köper en trashig kalender eftersom skolans lär man få vänta på i veckor vilket ett planeringsfreak som jag inte klarar av.

Blir nog att dammsuga lägenheten med, börjar äckla mig lite på det.
Mer update om dagen kommer självklart senare.

PEACE!

Kommentarer
Postat av: L I K E S O F I E

Sv; Varsågod :D

2010-08-18 @ 14:17:01
URL: http://likesofiie.blogg.se/
Postat av: olivia wikström ♥ DEN BÄSTA

sv; okej !

Själv är jag socialdemokrat !

Kul att höra att du är på samma sida typ ;)

2010-08-18 @ 14:41:02
URL: http://himmelsbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0