Pics from NollTreFem

Nu kommer det äntligen bilder från lördagskvällen på NollTreFem i Halmstad.
Det blev en del men de var inte så jätte bra.
Enjoy!


Petter inviger NollTreFem



Navid Modiri & Gudarna


Navid Modiri & Gudarna


Navid Modiri & Gudarna


Navid Modiri & Gudarna


Navid Modiri & Gudarna


Navid Modiri &
Gudarna


Navid Modiri & Gudarna


Navid Modiri & Gudarna


Navid Modiri & Gudarna


Navid Modiri & Gudarna


Navid Modiri & Gudarna


Navid Modiri & Gudarna


Publiken var som gladast när N M & G var på scen


Träffade på några vänner från min grundskoleklass


Träffade på några vänner från min grundskoleklass


Publiken


På slutet avslutade Petter kvällen med 3-4 låtar. Han fick mycket kritik eftersom han var otacksam enligt vissa och var max 15min på scen.

Sleep tight Mr White var också på scen och gjorde mycket bra ifrån sig.

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Hej! Jag är lite seg på att svara, men men. Haha. Det smala armbandet är - om jag minns rätt - från kyssjohanna. Jag fick det i en goodiebag för hundra år sen. Puss!

2009-09-14 @ 16:33:38
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: vvici

grymma bilder!

och om du svarade rätt, så nej det va inte rätt :) hehe

2009-09-14 @ 16:58:18
URL: http://fototanten.blogg.se/
Postat av: Evelina

Svar: Jag är inte heller så förtjust i svenska filmer.. Men Män som hatar kvinnor är jättebra. Yes, jag har sett Sommaren med Göran. Den var bra! :)



Kul med en massa bilder :D

2009-09-14 @ 16:59:44
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: magnus cederberg

NM&G gjorde en lika bra spelning som alltid antar jag ? :)

2009-09-14 @ 17:50:51

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0