Just chilling



Ligger och slappar i sängen som vanligt. Känner mig ovanligt lat just nu. Solen sken mig i ögonen i ca 10min och det var verkligen jätte jobbigt. Men jag orkade inte dra ner persiennerna så jag satt med huvudet på sne och fick nästan nackspärr. Men nu har solen gått ner bakom husen.
Jag har en del läxor i svenska som jag måste göra, men orkar inte börja med dem. Det jobbigaste är ju att börja för när man redan har gjort det så är man inne i det och då går det bra. Men men, nu måste jag verkligen försöka påbörja de. Önska mig lycka till! (a)
Kram R<3

Kommentarer
Postat av: emelie

hihi va bra!

okej jo pluggande är inte så roligt, jag har pluggat tills nu typ haha! vi har massvid med prov :o

2009-09-15 @ 19:43:18
URL: http://emelieidadelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

lycka till tjejen :D

keep you head held high!

2009-09-15 @ 20:02:59
Postat av: Stina

Mycket fin blogg! =)

2009-09-15 @ 21:06:55
URL: http://stinakling.devote.se
Postat av: Jossan

Sv: Tack detsamma!:)



jodå, min dag har varit helt okej. hur har din varit?



Kram :)

2009-09-15 @ 21:47:05
URL: http://joooossssaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0