Ending day

En mysig dag må jag säga. Jag tar det lite kortfattat.
Efter skolan drog jag till stan med mamma och min kära bror. Köpte lite saker. Vad? Det kommer i morgon. Håll ut!! Halv fem åkte vi fem, hihi det rimmar! ;P What ever... Lille Kevin och Adrian kom hem med sin pappa till oss och vi satt alla och fikade. Mysigt x10. De vuxna och min bror drog till BR för att köpa en ful lite pruttkudde till brorsan eftersom han tjatat på den i evigheter. Då stannade jag kvar hemma med Kevin och Adrian och hade en föreläsning om allt, fixade naglarna och kollade på när syskonen fulade och torterade varandra. (y)
På kvällen blev det plugga, plugga och sedan Roast på Berns med mammi och en massa vindruvor.
Efter att man käkat upp halva skålen med vindruvorna la mamma en kommentar: Du vet väll att vindruvorna är upppiggande?
Fuck.. tänkte jag. Så inte för äns nu är det som jag börjar bli trött.

Goodnight everybody!

Kram R<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jaha, nejfan den var asstor :O, str. 40 :O

haha mja, åker dit ibland och shoppar ;D

ändå tufft att du kände igen mig :)

2009-09-22 @ 07:32:31
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: Malinhe - Fotobloggen!

hoppas du får en fin dag idag!



K R A M A R ♥

2009-09-22 @ 11:02:08
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0