100909

Förlåt för en dålig uppdatering.
Idag började jag skolan 09.20 och hade lektioner till 12.00 sedan drog jag hem till huset i Rotorp. Där bytte jag om snabbt och fixade lite saker. Sedan cyklade jag ner till stan och köpte lite produkter på KICKS. Åt lite lunch på Nudelbar och snackade med Jonas som kom och höll mig sällskap samtidigt som han väntade på sin tjej. Mycket trevlig och lång pratstund. (y)


Senare vid 14.30 hade jag danslektion som var jätte rolig. Men det tyckte nog inte Mergim eftersom vi dansade modern Jazz och inte Hipp Hopp som är han grej. Men det kommer! ;D

Nu har jag suttit och lyssnat på musik medans jag snackat i telefon med min lilla Amanda som bor lite utanför stan. Snackat i telefon i 55min! Lite lagom strålning i hjärna jaja! ;o Jag har ju alltid så mycket att prata om och berätta samt kommentera allt och alla. Men jag började få ont i halsen så det var dags att lägga på.
Nu ska jag bara uppdatera min bilddagbok och sedan ska jag försöka lägga mig tidigare. Önska mig lycka till.

Kram/ Rebecka <3

Kommentarer
Postat av: e

haha tack , din blogg var faktiskt jätte fin :D <3

2009-09-10 @ 22:36:37
URL: http://tyngst.blogg.se/
Postat av: vvici

svar: oj, det va rätt mycket :D

2009-09-11 @ 07:54:13
URL: http://fototanten.blogg.se/
Postat av: vvici

svar: haha, jag vet! jag såg det när jag fixade bilderna. xD jo, det va rätt kallt men sen va det inte så farligt längre :)

2009-09-11 @ 07:56:58
URL: http://fototanten.blogg.se/
Postat av: Anonym

tja sötnos! allt bra me dig:)

2009-09-11 @ 08:06:50
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0