It was saturdays pic.

Pictures from saturday.
Drog först till en kille som hade fest några gator från mig. Träffade på lite trevligt folk, men det var mest yngre där så jag och Sofie drog hem till mig en stund. Sedan tog vi taxin till Kärleken med Sasha. Våran vän Hamza hade en liten fest, så vi var där en stund.
Efter ett tag gick jag, Sofie och Max ner till stan och åt och efter det gick jag och Sofie hem till min lägenhet med Kasse och Enzo. Kollade på tv, drack (söp ner Sofie mest) haha, och lite allt möjligt.
Sedan gick vi och la oss vi halv 6 tiden. Fy fan vad hemskt. ;o
En mysig kväll/natt/morgon.


Soffan och ''Sid''


Går och går...


Enzo, jag och Kasse hemma hos mig.


Förfärligt trötta jag ;o


Enzo med popcorn och Sofie flummar runt. Haha!


Soffan är på hugget!


Enzo och Kasse är pigga som tuppar, eller vad säger ni?


Enzo fotograferade lite (x


Enzos bild igen ;)

Tack för detta dygn eller vad man nu ska kalla det.

/R <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni verkade ha haft en rolig kväll Paparazzibecka.

Gillar din blogg. Fortsätt så. :D

2009-10-26 @ 11:54:09
Postat av: Feli

Fina bilder!

2009-10-26 @ 11:54:49
Postat av: FEBB

Vad trevlig blogg du har tjejen. Brukar läsa den ibland. Kram på dig. (:

2009-10-26 @ 11:56:43
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Lovisa

fina bilder som vanligt, med shnygggah vänner!

2009-10-26 @ 12:21:30
URL: http://lollsen.blogg.se/
Postat av: Rasmus

fin header du har ;) :Dsöt

2009-10-26 @ 23:21:39
URL: http://rsoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0