Club Experience part 2

Här kommer lite så kallat del två med bilder från torsdagens Club Experience.
Det var ca 700pers den kvällen och jag slet som en slav. Jobbade både vid entrén, i garderoben, baren och andra ställen. Nu är det bara att hoppas på att pengarna rullar in som de ska. (;


Hamza


Sam, Alma och Josefine


Gabbe, Kevin, Hamza och mitt ben.


Gabbe, Kevin och Hamza igen.


Tim och jag.


Gabbe och Kevin(s'rumpa)


Gabriel och Hamza.


Hamza och Kevin.

Vill tacka för ikväll allesammans!
Mer om nästa event kommer inom kort.

/R <3

Kommentarer
Postat av: kamilla

Glad halloween!:D

2009-10-31 @ 11:47:16
URL: http://kaamilas.blogg.se/
Postat av: My

Roliga bilder och trevlig blogg du har Rebecka!

2009-10-31 @ 22:35:37
Postat av: Hamza [email protected]

hamza har lika sexig kropp som han har namn

2009-11-03 @ 18:47:38

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0