We are alone!

Min vän Daniella bor hos mig för tillfället som jag nog redan nämnt. Så nu pssar man självklart på att göra vad man vill! Underbart. Här kommer lite bilder från i torsdags kväll hos mig.


Vår nya kollektion, haha.


Daniella lika normal som vanligt. ;P


Ännu en ny kollektion ;P


När vi stoppade i oss Pamelon skal i munnen skrattade vi i säkert 10min minst (x


Sedan blev det MTV EMA galan på tv och vi gottade oss med choklad och Tiramisu. Love it!

Nej, nu måste jag åka ner till stan. Uppdaterar snart igen.
/R <3

Kommentarer
Postat av: kakka

Härligt, system ska det vara:) tänkte faktiskt köpa den men blev en 400d vet inte varför egentligen var väll för jag jobbat med just en sån innan på fotolektionerna:) jadu jag tycker vidvinkelobjektiv i alla dess former är roliga att jobba med, men kan ju bli lite enformigt om man bara vill ta på "landskap"

2009-11-07 @ 17:48:35
URL: http://kakkz.blogg.se/
Postat av: hanna

vad har du för kamera?

2009-11-08 @ 12:16:15
URL: http://hhannape.blogg.se/
Postat av: äcklet

hahhaha fyfan va ful du var :P

2009-11-10 @ 18:30:16
Postat av: Rebecka L G

*Svar till äcklet Daniella: Tack du med ditt svit! ;D;D*

2009-11-10 @ 18:38:30
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0