the day.


Hello hello!

Nu sitter jag och Daniella och kollar på MTV. Vi sitter och har en lite nedräkning till kl 21.00 på MTV galan EMA börjar. Något man inte vill missa.

Efter dagens dansträningen gick jag och Daniella till Netto och handlade lite mat. Sedan lagade vi kvällsmat. Det blev pasta, skinka, smält ost och italiensk totmatsås. Jättegott var det och jag bara slängde i mig maten.
Sedan har vi hoppat runt och dampat, skrikit, sjungit, klippt sönder och sprayat allt möjligt.
Jag och Daniella har även gjort en ny kollektion av leggings som ni kommer få se senare. Haha!

Nej nu ska jag hoppa i mina mysiga kläder och sätta mig på soffan och glo ännu mera på MTV med Daniella.
See yaa laterooo!

/R <3

Kommentarer
Postat av: Else-Linn

Gud vilket snyggt halsband du har på dig på din banner :) Måste få fråga vart det är från? :)

2009-11-05 @ 22:34:16
URL: http://thelinnlife.devote.se
Postat av: hanna

jag har just nu en frågestund

på min blogg och det skulle vara kul

om du ville titta in och

skriva några frågor :] TAAACK =D

2009-11-05 @ 22:59:34
URL: http://dreamonbaby.blogg.se/
Postat av: Emma Nygren

Vilken fin blogg du har :)

2009-11-05 @ 23:25:06
URL: http://ewwanygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0