Suck*

He hopp!
Nu sitter jag hemma hos Evelina B. Vi ska snart lägga oss i solen och steka.   ;) Hoppas på att vi slipper Svenska lektionen som börjar kl 13.00 Men om vi ska slippa den måste vi först få tag i en tjej i våran klass som heter Wynja. Blir mycket svårt eftersom ingen har hennes mobil nummer och ingen vet vart hon är... Hon kommer inte äns komma på lektionen, för hon brukar skippa de för det mesta. Jag blir riktigt förbannad om hon inte kommer och vi andra kommer lida på lektionen!

Ha det bra allesammans!
KRAM / Rebecka <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

läser du mogis.se blogg eller stinalee?

2009-05-13 @ 13:43:55
Postat av: Rebecka

<B> Hej du!

Jag läser faktiskt inte nåton av dem. Håller mig till KENZAS och ibland Kissie för att få ett got skratt.

Annars så är det bara mina vänners bloggas jag läser. (: </B>

2009-05-13 @ 14:39:30
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: markus

Varför behövde ni få tag i henne? =O

2009-05-13 @ 15:16:39
Postat av: Rebecka

<strong>För att vi fick flytta upp våran Svenska lektion om alla godkände det.</strong>

2009-05-13 @ 15:29:14
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0