Inskickad till IDOL 2009

JAA! Nu har jag gjort det.
Igår kväll skickade jag in min underbara kompis Siri till Idol på ''Sista chansen'' på tv4.se/idol
Man skickar ju in en video där man sjuger, och det var presic vad jag gjorde! När jag hade infogat och skrivit in allt så va det bara att vänta på godkännande för att kunna tävla.
Idag gick jag in på Idol och kollade om Siri hade blivit bekräftad. Men det hade hon inte. *suck*... hon måste få en chans för det är hon värld.
Senare påkvällen gick jag in igen och då! Där var hon, sjöng med sin vackra och starka röst.
Självklart så visste hon inte om något. Så jag och Evelina ringde henne för en stund sedan och berättade.
Haha, underbart!
Ni måste ju bara se och höra själva.
Så här kommer länken till hennes framtid: http://tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.993384&renderingdepartment=2.34558


Njuuut av hennes röst.
Kommentera sedan vad ni tycker och om ni tycker att hon ska få chansen att komma till Idol 2009

Ha det bra!
KRAM/ Rebecka <3

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jääklar va grym tjej! Sjukt bra röst har hon ! Hoppas hon kommer med=)

2009-05-21 @ 15:27:26
URL: http://www.kvjb.devote.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0