260509

Nu är det mycket sent så jag ska hoppa i säng närsom.
Har funderat på att göra lite Hissar och Dissar på min blogg. Vad tycker ni om det?
Tror att det skulle bli en kul grej. Det blir inte en engångsgrej i så fall utan gör väll det då och då.
Lägg en kommentar om vad ni tycker om det.

Om ni har några andra tips så dela med er av det!
Men nu måste jag verkligen sova. Det är sent och jag får inte komma försent till skolan (som vanligt)...
Får ju inte vara hängig och seg dagen ut för efter skola blir det förhoppningsvis in till stan och träffa Babbi.

Ha det så bra alla läsare!
KRAM/ Rebecka <3


Kommentarer
Postat av: DAMOELLA

jag skulle jätte gärna vilja ha några HISSAR OCH DISSAR .. skitkul! GOGIRL

längtar

2009-05-28 @ 14:44:56
URL: http://elenvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0