Hissar & Dissar -START!!

NU ÄR DEN ÄNTLIGEN HÄR!!
Min lilla ''Premiär'' för min Paparazzibecka Hissar & Dissar är i full gång nu!
Så vi får se om ni läsare gillar detta. Om ni upskattarde så fortsätter jag men om ni tycker det är dåligt så läggera jag av med det. Så lägg en kommentar om vad i tycker om detta.



1. De sköna och slappa dagarna som återstår innan sommarlovet är igång.
2. Sovmorgon innan skolan.
3. Jordgubbarna som äntligen mognat.
4. Mysiga grillkvällar med nära och kära.
5. Mindre smink + sol = Finare hy och solbräna




1. Fruktansvärd förkyldning som jag lidit med i fyra dagar.
2. Myggorna som börjat kika fram.
3. Favoritserierna som avslutas nu mot sommarlovet.
4. Alla de små fjortisarna som inte kommit över den så kallade ''fjortisåldern''.
5. Lånemobiler som fungerar lika dåligt om inte sämmre än äns egen mobil.

Hoppas ni tyckte om HISSAR & DISSAR listan jag börjat med.
Självklart blir det flera  H & D listor om ni nu kommenterar att ni vill se mera av det.  Så kom igen! LÄGG ER RÖST!!

/ Rebecka <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt bra blogg!

2009-06-10 @ 12:55:38
Postat av: Halmstadtjejen

jaaa! Fortsätt med dina grymma Hissar och Dissar.

Kul med bilderna till det! (:

2009-06-10 @ 12:56:41
Postat av: Anonym

det bästa nånsin höhö

2009-06-12 @ 19:58:00
URL: http://cokiii.blogg.se/
Postat av: markus

5. Lånemobiler som fungerar lika dåligt om inte sämmre än äns egen mobil.



fyfan va ja hatar lånemobiler :/

2009-06-15 @ 15:31:30
Postat av: Anonym

liiike this alot!!

och jaah, FYFAN för lånemobiler... >.<

2009-06-15 @ 20:53:03
Postat av: pauline

Rebecka skrev Idag 16:58IP-address: 83.226.244.128



Hissa och dissa, eller kanon och kalkon?

heeeermis Pau



svar: becka lilla, har tagit det från en annan.

oroa dig inte, jag är inte sally :)

2009-06-19 @ 17:41:08
URL: http://paupigge.devote.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0