300609

Detta får bli sommarlovets första lugna hemmakväll då jag bara sitter vid datorn, lyssnar på musik, umgås med mamma och min bror, äter lite gott, bloggar, redgerar bilder och tänker en fruktansvärt mycket.
Det behövs verkligen en lung stund för att bara ta det lugnt och fundera över olika saker.
Både roliga och det motsatta. Det blir mest det motsatta denna kvällen...

Ett mycket kort inlägg ikväll får det bli. Har inte suget till att skriva mycket efter allt...

Ha en fortsatt bättre kväll alla nära och kära!
KRAM/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0