Supermodell 400 o. framtiden

Igår såg jag reklamen för Supermodell 400 på bildagboken.se och bara för skoj skull så tryckte jag på den för att kicka runt lite. På Supermodell 400 kan man anmäla sig/eller en vän till att bli modell.
Själv har jag inte riktigt varit så insatt för att bli modell. Jag menar, jag har aldrig tyckt att jag har kroppen för at vara modell. Dels för att jag är under 170cm som beräknas vara ''min. längd''.
Men att söka till modell för sojs skull då och då är ju inget fel.

En gång blev jag kontaktad av en så kallad ''nystartad agentur'' som ville träffa mig och att jag skulle skicka några bilder. Men innan jag verkligen sögs in i det hela projektet så kom jag på dem och de var fejk!
Så jag brydde mig inte om den skiten mera efter det.

Nu har jag även lite kontakter inför min framtid i det gällande vimmelreporter och vimmerfotograf m.m. Det är ju mycket svårt att hitta sådanna drömjobb nu när man inte har fyllt 18år än. Men om två år då hoppas jag på sådanna jobb efterso jag redan har en del kontakter till det som nu skulle behövas.
Fast det är ju givetvis inte i Halmstad. Nej, för här finns det igen framtid.
Så jag flyttar upp mot Göteborg om några år och där ska jag kämpa för min buissnes. Det blir väll om 3-4 år förhoppninggsvis. Då jag gått ut gymnasiet.

Själv har ja tänkt att jag ska plugga utomlands i ett år efter gymnasiet. Men vi får se hur det blir med den planen.
Jag menar, man måste ju ha pengar till boende och allt.
Jag tänkte mig USA, dels för att det är ett stort och brett land med många möjligheter, och för att jag altid dratts till det landet. Jag har aldrig varit är tidigare men är mycket förtjust i USA ändå. Jag ska försöka åka dit någon gång innan jag sluta gymnasiet så jag hinner lära känna landet inann jag flyttar dit.
Efter att jag pluggat och jobbat ett år där flyttar jag kanske till Göteborg eller Stockholm som jag haft i baktankarna.
Men jag dras mest till Göteborg.

Yes, så det blir Göteborg förhoppningsvis om jag nu inte stannar i USA längre än planerat.
Oj, nu blev det mycke text. Skulle egentligen komma fram till en helt annan sak.
Och det var att jag blivit antagen till Supermodell 400!
Now i'm happy! För att se mina bilder m.m. tryck bara på länken nedan.

http://supermodell400.tv400.se/?rebecka-g-2

För att söka på mig är det bara att skriva Rebecka och sedan på de Populärast så kommer jag upp där.

Om Supermodell 400
Vad krävs för att bli supermodell? En som verkligen kan svara på det är Caroline Winberg som just nu är Sveriges i särklass största stjärna på modellhimlen. Vid 23 års ålder är hon ekonomiskt oberoende, bosatt i New York och har nyligen lanserat en egen hudvårdsserie i sitt namn.

Nu är Carolines uppdragsgivare på jakt efter ytterligare en supermodell som ska få sitt namn på en skönhetsprodukt.

Stockholmsgruppen Costmetics och TV400 letar med ljus och lykta efter framtidens modell, Supermodell 400. Har du det som krävs? Varför inte försöka? Och du, vi söker en tjej den här gången.

KRAM/ Rebecka <3

Kommentarer
Postat av: emmygoodwin

kul grej :)

2009-07-10 @ 12:17:14
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: vendela

sv: tack för kommentaren:D säger detsamma här då^^ följ gärna min blogg också:)

2009-07-10 @ 12:33:48
URL: http://vendelasvensson.blogg.se/
Postat av: elin

sv:sorry,följer inte blogagr

2009-07-10 @ 12:44:59
URL: http://bengtssons.blogg.se/
Postat av: angelica - en annorlunda och bättre ung mamma blogg

vilken fin blogg du har! lägga till varann på bloglovin kanske?=)

2009-07-10 @ 13:44:34
URL: http://enkärlekssaga.se
Postat av: Sofia

anväder inte bloglovin..

2009-07-10 @ 18:03:38
URL: http://sgek.blogg.se/
Postat av: amad

2009-07-10 @ 18:45:50
Postat av: amad

2009-07-10 @ 18:45:50

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0