Morgon?

Jag vakande vid halv två. Sedan hoppade jag in i duschen. Så nu sitter jag här och bloggar igen.
Jag hatar verkligen att vakna soppas sent. Och även att gå och lägga sig för set som jag gjorde igår. Tänkte: Åhh nej! Bara jag som sitter uppe och några lanarkillar, känns förjävligt... Men då gick jag snabbt in på Kenzas blogg för att bara kolla in den en sista gång innan jag kulle gå och lägga miog. Men då fick jag syn på att hon också satt uppe sent. Yeees! I'm not alone.   ;)

Men men, igår hade jag en mycket trevling kväll. Först kom Sofie till mig och vi satt en lite stund vid datorn och kollade mina bilder. Sedan gick vi upp och kollade på Michael Jacksons begravning. Mycket sorlig. Jag och Sofie började gråta lite i slutet när MJs bror och dotter skulle säga sina sista meningar till honom. Frkutansvärk jobbigt måste det vara för alla hans nära och kära.
När det programmet var slut och satt vi och snackade med Samuel i telefonen sammtidigt som vi smsade med Tim och Kasse. Sen bestämde vi oss för att gå ut oc träffa Tim och Kasse. Vi alla bor ju så nära varandra så det är skönt nä man an räffas impullsivt utan att bestämma tider eller åka buss.
Vid tolv tiden gick vi hem till Adel som också bor i närheten av oss. Trevligt trevligt. Vid halv två drog alla hem till sitt.

Men jag måste bara lägga til en sak. Xzibit från ''Pimp My Ride'' är här i Halmstad nu och dejtar Kasses mamma berättade han igår! GALET!! Han ska nämligen uppträda på Moon ikväll och Kasse ska förfesta med sin syster, mamma och alla andra som är bjudna på Xzibits förfest. Sedan drar de lla till Moon. Jag vill också träffa honom! Han får ta oh dejta min mamma med.  ;)



KRAM / Rebecka <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow vad häftigt. Kul skulle det vara att träffa honom!!

2009-07-09 @ 18:20:20

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0