KENZA TWIN

Jag har fått en del kommentarer och frågor om KENZA TWIN som jag ständigt striver till Kenza om utan några svar.
Men nu äntligen ska jag lägga ut lite bilder på henne.

Här är hon, Kenzas tvilling! Hayat Bouaouich 94a från Halmstad. KOMMENTERA NU!! Är de lika eller ej?  :)



Här är den senaste kommentaren jag skickade till Kenza.
Postat av: Paparazzibecka
Hej söta du!
Ville bara säga att du är sjukt söt och att jag läser din blogg ständigt. Jag har skrivit till dig tidigare men inte fått något svar så nu skriver jag igen och hoppas på ett bra svar. (:
Min kompis Hayat är halv marocansk och halv fransk. Hon är född 94 och är läskigt lik dig.
Jag säger oftast fel till henne och råkar säga Kenza flera gånger om dagen.
Folk vi inte känner har till och med bloggat om att hon (Hayat från Halmstad) måste vara släkt med Kenza.
Alla vi frågat i Halmstad tycker att ni är läskigt lika varandra.
Så nu undrar jag om du kanske vet om du har någon ung tjej i din släkt om du inte träffat?
Om jag får ett svar på denna kommentaren så kommer jag göra ett inlägg om henne och en bild med efternamn o.s.v. Så kan du se om du känner igen henne eller dina föräldrar hennes efternamn.
Tack i förhand! Kram / Rebecka (:

2009-07-01 @ 11:15:12 URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera nu vad ni tycker!
Kram/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Anonym

iiiiiiiiinte lika ;p

2009-07-02 @ 16:30:01
Postat av: ronja

nej, håller med. Lika på sätt och vis. Men absolut inte SÅ lika.

2009-07-02 @ 19:41:33
Postat av: Anonym

men dom är ju lika på sista bilden men det är bara för att hon gör samma pose. sista? neeeeejnejnejennej! ;b

2009-07-02 @ 20:37:26
Postat av: Anonym

lika i verkligheten, men nte på de här bilderna :P

2009-07-02 @ 23:10:42
Postat av: Anonym

DOM ÄR SJUKT LIIKA!

2009-07-03 @ 19:56:22
Postat av: Anonym

liika! ;o

2009-07-04 @ 16:22:54
Postat av: Anonym

inte på bilderna, men irl

2009-07-04 @ 16:51:26
Postat av: Anonym

men lägg upp bild där dom är lika då om hon är så lik irl? för här är hon inte ;D

2009-07-05 @ 16:03:54

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0