Hej bloggen

Nu sitter jag och lyssnar på musik och fixar lite med bilder.
Har Amanda bredvid mig liggandes i sängen som leker med min mobil. Som vanligt!  ;)
Idag vaknade jag bredvid Daniella med onstig känsla i magen. Bakis med andra ord. Vi båda hade ont i huvudet och mådde lite illa. Min värsta bakismorgon ever. Men men... Det blev bättre när vi vinglat ner för trappan och ut til trädgården där Daniellas mamma och Mac satt och åt.
Vi fick i oss lite frukost och te. Jag hade en lång konservation med Mac om kameror. Jag menar, det finns inget bättre än det i min konstiga värld.

Nej, nu ska jag och Amanda åka till min pappas hus och hämta lite grejer.
Sen ska vi träffa någragöteborgare jag träffade på gårdagens fest.
Ha det så bra allesammans!
KRAM/ Rebecka








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0