Goodmorning!

Nu har jag äntligen vaknat till. Har sovit med två flätor i håret under natten, så vi vår se hur vågit resultatet blir.
Jag funderar på att dra till stranden men vet inte om jag orkar.

Senare på eftermiddagen ska jag cykla in till stan för att förhoppningsvis köpa nya skor. Sen kanske ett par små saker till.
Vid halv fem ska jag träffa mina underbara tjejer från min förra klass som jag gick ut nu i sommras.
Daniella slutar joba kl fyra och en stund efter det kommer Evelina in och då ska vi ta en mysig liten fika. (:

Men nu ska jag gå och tvätta mig och borsta tänderna sedan njuta av att jag är ensam hemma ett tag.

KRAM/ Rebecka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0