Efter träningen

Hej hej! Nu har jag precis duschat och ska snart äta lite.
Jag har tränat nu på eftermiddagen med Daniella. Vi gick på Body Balance som vi brukar göra på söndagarna.
På gymmet innan passets start träffade vi Axel och Pappa Pece. Axel köpte biljetter från mig till lub Experience. (:

På tal om Club Experience så har jag fått sålt 10 biljetter idag, så nu är jag happy.
I morgon ska jag sälja några till biljetter som är förbokade och även hämta några till hos CE admistern i morgon.
För er som fortfarnde inte köpt biljetter till den kommande fredagen tycker jag ska passa på nu de sista dagarna eftersom fr.o.m. onsdag (15/7) kommer vi höja priserna på biljetterna med 50kr.
Alltså är det kommande priserna vanlig 150kr och VIP 200kr.
Visst är det onödigt att betala 50kr mera än de andra som redan varit smarta och köpt det billigt? KOMIGEN DÅ!
Hör av er till mig på min msn: [email protected] eller på 0703708862.


Nej nu är jag jätte hungrig! Ska springa upp och äta mig mätt.
KRAM/ Rebecka <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ah, skön blogg du har tjejen :D

kram på dej

2009-07-12 @ 21:12:07
URL: http://linnealiebig.blogg.se/
Postat av: elsa

Vad använder du för photoshop ? (d.v.s om du använder någon!)

Jättefin design ! =)

2009-07-12 @ 21:37:43
URL: http://elsabard.blogg.se/
Postat av: Anna

Du hade en trevlig blogg du=)

2009-07-12 @ 21:45:30
URL: http://annasjosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0