<3

Nu sitter jag och dricker Pepsi, inte för att jag absolut inte gillar det utan för att Coca Colan är slut.
Trycker även in en massa annat gott i mig. Det känns som om jag börjar få ont i huvudet lite grann.
Sofie och Kasse har precis åkt hem fån mig. Vi satt och pratade en stund. Mysigt var det. (:

Idag kom Sofie till mig och vi bloggade, åt glass och annat (se tidigare inlägg). Sedan blev det att ta det lungt framför tvn. Det var jätte länge sedan jag kollade på tv. Eftersom hos mamma har vi inte tv i huvudtaget p.g.a att vi nyss flyttat i i den nya lägenheten oc inte hunnit köpa en tv. Och hos pappa så blir det mest att jag siter vid datorn då jag är hemma som är väldigt sällan.

Vid sju tiden kom Tim till oss och vi cyklade in till stan för att möta Samuel Bark, Calle Voss och NettoAlex. (:
Vi gick mest runt och pratade m.m. Sofie fick en hel del skrattanfall som vanligt, men idag var det extremt!
Här är en video på en liden del av hennes anfall, lille Tim är också med i filmen och mina fina Converse. (y)



Jag, Sofie och Tim drog tillbaka mot Rotorp/Mickedala där vi alla tre bor.
Satt och snackade och mobbade Sofie lite.  (:
Sedan gic jag och Sofie hem till mig och satte os vid datorn. En stund senar kom Kasse som också bor i närheten av oss. Tror jag redan nämnt det någon gång tidigare.
Men nu har de åkt.
Bilder fårn idag ble ca 3st som jag fick ta med min mobil eftersom jag glömde kameran hemma.  ''/

KRAM/ Rebecka <3

Kommentarer
Postat av: Caroline ♥

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

2009-07-10 @ 00:46:49
URL: http://babymamadrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0