250709 - Libanon dag 5

Vaknade upp på morgonen och mådde bra.
Jag gick ner mot Junie och skulle kolla in stränderna och caféer. Men när jag väl var påväg fick jag ont i magen och en konstig känsla. Jag mådde inte alls bra så jag gick in till ett café och beställde en kopp te. Resvitören frågade hur jag mådde eftersom jag var jätte hängig. Berättade hur ja mådde och sedan fick jag några droppar av någon arabisk medicin i teet.
Efter 5min sprang jag upp till toaletten och spydde två gånger! Fyfan, jag var helt svag och det kändes som om jag skulle svimma när som. Men det gjorde jag inte som tur
Stod och sköljde munnen och drack vatten i ca 15min på toaletten.
En kille vid 25års åldern kom fram och frågade mig hur jag mådde och ville hjälpa till.
Efter en halvtimme gick jag ner igen och tog taxin hem till hotellet. Drack mycket vatten sedan somnade jag en stund.

På kvällen skulle jag träffa några från familjen Charkas nere vid DownTown. Så jag tog taxin dit. Alla satt och åt och jag var så fruktansvärt sugen men det ända jag fick i mig var lite nötter. Sedan åt jag även några grönsaker och en massa vatten.
Jag var ju helt tom i huvudet så jag åkte hem efter ca 1.5 timme med taxin. Påväg tillbaka till hotellet mådde jag dåligt igen.
Jag förklarade för taxichauffören hur jag mådde och vad som hänt. Sedan mådde jag plötsligt illa igen och bad taxin stanna vid sidan av vägen. Öppnade genast dörren och spydde några gånger till utanför taxin.
Fyfan vad hemskt det var! när jag äntligen var i hotellet somnade jag snabbt.
Ingen lyckad dag alls. ''/


Utsikt från balkongen

KRAM/ Rebecka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0