240709 - Libanon dag 4

Dålig uppdatering igen. Sorry.

Idag åkte jag till Salims ena moster och åt där. Sen gick vi ner mot stan och DownTown.
Hade inte så mycket för oss så vi gick och kollade på bio. Det fick bli Hangover (Baksmällan). Inte så speciellt kul att kolla filmen med arabisk text, men man fick ha öronen öppna och lyssna hela tiden.
Efter bion gick vi och åt på KFC och efter en lite stund kom Nawras, en vän från Halmstad som också var på semester här i Beirut. Åt och pratade lite. Sedan gick vi runt lite så visade Salim och killarna runt i DownTown.
Jag köpte mig en vattenpipa till Sverige, så jag förväntar mig mysiga kvällar i trädgården/balkongen med vänner och vattenpipan.

Senare mot kvällen gick vi till ett café och rökte vattenpipa där. Mysigt var det och oerhört varmt! ;o
Sen åkte vi hem och på natten flyttade jag, pappa och min bror till ett hotell eftersom luftkonditioneringen inte funkade så det var för varmt för att sova där.
Så nu bor vi på hotell Residence. Inget fint och flott med våra vänner här bjuder på det. (y)


Killarna i DownTown

KRAM/ Rebecka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0