210709 På tåget

Hejsan allesammans!
Jag ber om ursäkt för en mycket dålig uppdatering då jag haft fullt upp de senaste dagarna.
Men nu är jag tillbaka!
Jag sitter just nu på tåget på väg till Köpenhamn då jag ska ta flyget till Libanon.
Är mycket orolig eftersom det händer mycket där, speciellt i Beirut där vi kommer bo.
Jag stannar där i ca 11dagar då jag kommer bo där hos en vän till familjen som har en fin lägenhet på över 400kvm. Inte dåligt det säger jag bara. Pool på taket fick jag även höra att det fanns, men lägenheten är inte helt färdig. Så jag kommer kanske bo på hotell i några dagar. Men det återstår att se.

Idag har jag varit med Sofie. Vi gick ner mot stationen och träffade Rasmus och Rasmus.
Den ena Rasmus skulle hem till Falkenberg. Så vi följde honom till tåget. Kommer sakna honom. ''/
Men det blir kul när man ses igen efter ett tag.
Senare på dagen var vi i stan och träffade Pau med Rasmus från Halmstad då ja. Sedan kom även Daniella, Tim och Kevin in till stan för att säga hejdå till mig.
Skit jobbigt var det verkligen och sorgligt. Men blev jätte glad ändå.
Älskar er alla som kom.  Gulligt av er. :')
Fick tårar i ögonen när vi sat oh snackade alla och när jag satte mig på bussen iväg från dem. 

Nu har jag suttit har i snart en timme på tåget och lyssnar på två små pojkar som sitter och pratar franska. Skit gulligt verkligen. Äter lite lösgodis då och då även fast jag slutat med det. Men har ju glömt att ta med frukter ch anna fått så det får bli den skiten ändå.
Jag börjar få ont i rygge eftersom jag måste böja min fram för att stolen är en bit från bordet.
Lite kul med internet på tåget som jag faktiskt aldrig prövat tidigare. Det funkar jätte bra faktiskt. Har börjat bli lite hostig nu sedan några dagar tillbaka. Lite för lite kläder och regniga nätter är ingen bra kombination, Med en hel del blåsiga moln på köpet.  ''/


Men men, nu ska jag lägga in lite bilder på bilddagboken som har blivit försenade.
Ha det så bra alla läsare och mina vänner.
Ska försöka uppdatera ofta i Beirut.
KRAM/ Rebecka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0