130709

Hejsan bloggen!
Idag vaknade jag vid tio tiden. Helt borta var jag. Det snurrade i huvudet på mig och jag ille barasova ett dygn till.
Men så hoppade jag upp ur sängen ändå eftersom mamma hade kommit hem till pappa för att hämta min bror och våra väskor. Jobbigt att packa ihop alla grejer på morgonen, men men. Får ta och börja packa kvällen innan, men jag fastnade vid datorn iger då jag satt och diskuterade Palema Andersson och bröst med Zebbe.

Nu är jag hos mamma och ska åka ner till stanoch träffa Felizia.
KRAM/ Rebecka  <3

Kommentarer
Postat av: Kristin

Detsamma du och tack :) ska försöka hinna med det, har lite fullt upp med mitt monster som ska med överallt men ibland får hon sina ljusa stunder och sover så man hinner kolla runt på lite bloggar.. Ska läsa lite mer sen nu är det mat!

2009-07-13 @ 19:10:22
URL: http://mouziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0