120709

I dag var jag på stan med Daniella, Kevin, Tim och Max.
Vi gick mot stora torg där de hade en hel del tävlingar.
Jag har otur i både kärlek och spel men denna gången hade jag tur i spel! (:
Vann lite grejer.


Klick plastväska, Klubbmedlem på Sofies Model och 100kr rabatt på JC!


Jag vann 50kr att ringa för på Telenor, och 2st fribiljetter på bio!


Klick klubba, godis och bonaqua emotion.


MaxFactor Foundation, MaxFactor False Lash Effect Mascara och dagkräm från Regenerist.


Aftonbladet, Klick och Sofies Mode (:
Inte dåligt va? (:(:

Nu ska jag gå och träna Body Balance med Daniella.
KRAM/ Rebecka <3

Kommentarer
Postat av: S

Oj! Vilken tur du har!

2009-07-12 @ 22:47:12

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0