030709

Upp och hoppa!
Vaknade ovanligt tidigt idag. Ingen aning varför men så blev det. Är jätte hungrig så ska snart gå och äta. Efter att jag ätit ska jag åka ner till pappas hus och hämta lite av mina gamla och försmå kläder som mamma tar med sig nästa vecka hon åker till Polen.
Vid 11 tiden tar jag bussen till Tylösand med Babbi och steker. Men just nu ser det inte så varmt ut där ute. Vi får hoppas på bättre väder.  (: Jag håller på att lägga in bilder på bilddagboken som jag är lite efter på. Ja lite och lite, ca en vecka må jag säga. Har haft fullt upp med flyttningen så det blir som det bli. Men ska bättra mig. Lika så ska jag bättra mig med bilderna här på bloggen. Uppdatera oftare och med nya bilder! :)
Ha det bra nu går jag och äter.

KRAM/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0