29 december

Hejsan!

Hur mår ni? Själv mår jag bra.
Idag åt jag lunch med familjen på Blue Thai. Jätte gott var det.
Jag vet inte hur många gånge jag fyllde på med Cola, men många var det. ;)
Efter det så gick jag och träffade Linnea och Hanna på stan. Vi kikade runt på rean och prövade lite kläder. Sedan skulle Linnea skulle klippa sig och göra blonda slingor i håret.


Så jag och Hanna satt och väntade en halvtimme.
Sedan var Hanna tvungen att gå, då väntade jag själv den sista en och en halvtimme -.-
Givetvis satt jag och småpratade i telefonen och gick fram till Linnea och fotograferade henne då och då.
När hon var färdig blev det jätte fint! :) Sedan åkte vi hem.

Vid halv nio cyklade jag ner tillstan igen och träffade Linnea och Hanna igen. Sedan kom Hannas kille Max.. :)
Vi satt och babblade om allt och alla i väntan på att en salong skulle öppnas.
Det var inte vilken som helst utan nämligen... TWILIGHT!!
Jag är ju så sjukt klantig så jag spillde ut hela min Coca Cola presic när Linnea berättade att Hanna en gång spillde ut alla sina popcorn. Yes jag gjorde samma tabbe. ;$
Hur som helst så var Twiligth den BÄSTA filmen jag sätt någonsin!
Sjuukt bra var den måste jag påstå.
Det ryktas även om att de ska göra en 2:a, 3:a, och 4:a av den filmen!
Jippey!! ;D

/ paparazzibecka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0