Tjat om kungligheterna...

Ett suckandes Hej!

Igår tog jag en runda in till stan och kollade lite kläder och köpte nya Adidasskor.
Men vart jag än gick så var radion oftast på. Som ni flesta säkert hört ska prinsessan Viktoria gifta sig.
Jag tycker att det är helt ointressant och bryr mig inte den minsta om kungafamiljen. Jag föredrar nog en president före lata och rika kungarfamiljer. Hur som helst... För att hänga med lite om vad som nu händer så tänkte jag att jag måste försöka läsa lite om bröllopet. så jag gick in på Aftonbladet.se Men där var det bara samma tråkiga fakta om kungabröllopet som på radion... Jag började läsa några meninga men inte hittade jag något intressant i det! Såhär stod det på Aftonbladet:

Bröllopsklänningen, tärnorna och festen... Vilken fest det kommer bli när kronprinsessan Victoria gifter sig med Daniel Westling! Alla Europas kungahus kommer bjudas in till festligheterna och sprida sin stjärnglans över Sverige... Bla bla bla. o.s.v.

Tycker ni själva att ni funnit något intressant i det hela?
Jag förstår inte varför de tjatar hål i oss?! Det är ju så fruktansvärt tråkigt. Enligt mig i alla fall. Eller?
Är det någon som håller med mig om detta?


Måste självklart lägga in en bild på det urtråkiga bröllopsparet Viktoria och Daniel W.

God natt alla!
/ PAPARAZZIBECKA

Kommentarer
Postat av: daniella :)

men vafan, sverige känar typ flera miljader på att dom gifter sej, :)

kan ju alltid vara bra, sen så verkar ju hela kungahuset helt wierda men det är en annan sak :)

2009-03-02 @ 12:06:25
URL: http://elenvik.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Så tråkiga är vi väl inte?/viktoria

2009-03-02 @ 17:29:42
Postat av: Hilal

hört att man ska betala mer skatt för deras ska inte säga vad bröllop, fyfan säger jag bara!

2009-04-06 @ 16:38:55
URL: http://hilals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0