L u c i a .


Pic: Canon 1000d

Här kommer två bilder från min brorsas lucia. Kristoffer är den lille tomten i mitten.
Nu är jag färdig fixad och ska ta bussen in till stan om några minuter. Träffa Izabelle och köpa den sista julklappen. Sedan ska jag även fixa lite andra saker.

Efter det får man se vad som händer. Izabelle åker til sin hemstad Stockholm ikväll och kommer vara borta i över en vecka. Så vinfår se vad jag hittar på senare. Ska givetvis uppdatera bloggen bättre och lägga upp gårdagens bilder från skolavslutningen och MaryJets spelning. Några oseriösa bilder på mig och Bella och troligtvis med.

Nej, nu måste jag klä på mig och ta bussen. Ha det tills vidare!
/R <3

Kommentarer
Postat av: AZRA

sv: hehe :)

söta !

2009-12-19 @ 14:51:02
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/
Postat av: emilia

vad va det du hette på msn? så du kan skicka bilden/bilderna :)

2009-12-19 @ 15:45:14
URL: http://emilialarsson.blogspot.com
Postat av: Amanda

mysigt med lucia firande ;)

Svar: aha okej, många klappar kvar att köpa eller börjar du bli klar? :)



TACK :D

2009-12-19 @ 16:52:19
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0