Idol-Mariette avslutning/ sammanfattning.


Pic: Canon 1000d

Bilderna ovan är från igår på skolavslutningen då Mariette/Idol MaryJet kom och överraskade oss på skolan. Hon gick på Sturegymnasiet innan och det var anledningen till varför hon kom till just min skola. Det är en av de sakerna som är bra med Sture. En kreativ skola med ständiga överraskningar.

Nu sitter jag ensam hemma och lyssnar på en massa grymma rocklåtar och glor ständigt på min nya uttöjning som jag äntligen fått i nu för någon dag sedan. Är kär i den och jätte nöjd. Precis som jag ville ha den.
Hade några vänner här hemma över kvällen som åkte hem för en liten stund sedan. En lugn myskväll är en bra början på lovet.

I morgon ska jag dammsuga och då ska jag verkligen göra det. Brukar alltid skjuta upp det senare och senare och sedan blir det aldrig av. Men nu behövs det verkligen att dammsugas här. Sedan blir det även en lång dusch och mat. Ska uppdatera här och fixa lite till skolan som jag missat.

Nej, nu ska jag tvätta bort sminket och ta något att äta. Hoppas ni haft en lyckad kväll allesammans.
Hörs i morgon.
/R <3

Kommentarer
Postat av: azra

sV: hah :)

mariette haha , kul ! :D

2009-12-20 @ 09:58:59
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/
Postat av: F

kan du göra ett lista av gryma rocklåtar? :)

2009-12-20 @ 11:46:20
Postat av: Melissa

Tja!

Ja, typ 4 dm snö. :)

2009-12-20 @ 13:14:36

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0