Ligger och vilar...

Nu ligger jag här i soffan och lyssnar på hög och skön musik.
Läser olika bloggar om  några som jag kanske kommer jobba med i framtiden när jag flyttar från Halmstad. Jätte spännande verkligen! Både okända och världskända människor. Blandat med härligt folk.

Har ätit lite chips och funderat på vad jag ska göra ikväll. Kanske träffa Felle och dra på någon fest? Men konstigt nog så är jag inte så festsugen just nu. Jag har ju inte festat på mer än två veckor och ändå så känner jag bara för att slappa med någon gullig kompis som pratar på.
Ibland känner jag: ÅHH VAD JAG VILL FESTA LOSS!! NU NU NU! (D) Men just nu är det så galet skönt att bara ligga och slappa till lite mysig musik. Jag kanske drar hem någon kompis och tittar lite på tv eller bara lyssnar på musik och snacka och mumsa i oss massa gott.



Nej, nu ska jag ta något nyttigare att äta och sedan kolla mode på mina favorit hemsidor.
Ha det så bra alla läsare.
Kram/ Rebecka <3

Kommentarer
Postat av: Paulina

sv: saknar dig med ! ah det får vi :)?<3

2009-08-08 @ 23:35:22
URL: http://klumpidunsan.blogg.se/
Postat av: BC

älskar din blogg!

2009-08-09 @ 15:42:26
Postat av: daniela

söta bilder. haha

ha en bra dag. kram

2009-08-09 @ 16:32:12
URL: http://impasses.blogg.se/
Postat av: Charlotte

häftig bakgrund =)

2009-08-09 @ 17:05:25
URL: http://charlotte3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0