God morgon

Hej bloggen!
Idag vaknade jag av att Daniella pillade på mig. Hon skulle till jobbet kl 10.00 så hon väckt mig en 40min innan.
Nu har hon åkt in till stan och jag har hoppat i sängen igen.
Mamma springer fram och tillbaka för att visa sina bikinis. Brorsan sitter på soffan och spelar tv-spel och jag funderar på om jag ska in till stan idag och köpa en skjorta som jag kickat på några gånger.

Igår kom jag hem från Göteborg. Har varit där i två dagar och det var kul. Jag köpte inte så mycket men några grejer blev det i alla fall. Som vanligt så gick de mesta av pengarna åt till mat. Bilder från min shopping kommer senare.
Det var en hel del kläder jag redan bestämt mig för att köpa men de flesta var slut. Fan vad deprimerad jag blev.
Nej nu måste jag äta frukost. Sen drar ja kanske till stan. Ett inlägg med mer bilder från fotoshooten med Daniella kommer senare.


Kram / Rebecka <3

Kommentarer
Postat av: KC

Älskar din blogg. Du skriver med hjärtat. Ska följa dig!

2009-08-14 @ 11:37:16
Postat av: A*

jätte fin blogg & jätte fina bilder ;)

2009-08-15 @ 14:56:41
URL: http://typamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0