Finally...

.. nu är det gjort. Har både skrivit kladd och renskrivit min fyra sidors långa Mediekommunikations uppgift. Det kändes som om det tog år att skriva det men fan vad skönt det är att den är gjord nu.

Idag har jag varit i skolan till 15.00 sedan cyklade jag hem och pluggade MDK, passade brorsan och efter det drog jag till stan för att träffa Sofie, Kasse och Lejla. Efter en stund kom även Enzo och vi åt lite på Sibylla.
Efter en lite stund började det regna och skulle jag givetvis dra mig hem. När jag nästan var hemma ringde mamma och sa att jg skulle åka till Netto och köpa lite varor där. Yes... Det ösregnade mitt upp i ansiktet och jag kunde knappt se något, mascaran rann ner över ansiktet och allt var genom blött. Jag blev nästan påkörd av en taxi och skrämde säkert hela Netto-personalen med min The Ring- outfit.

När jag äntligen var hemma lagade jag mat och slängde i mig en hel del av allt det goda och rullade sedan till mitt rum och slängde mig i sängen. Ända sen dess har jag legat och gjort jobbiga hemmauppgifter och klagat på min rygg som gör såå ont. Måste träna!
Men men, nu är jag utmattad och ska gå och lägga mig.
God Natt ;)


I WANT IT SOO!

Kram/ Rebecka <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

As cool klocka

Kram

2009-09-01 @ 13:04:35
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Johaaannaa<3

Åh tack :D Din blogg är också jätte bra, skall vi följa vaarandra på bloglovin? Lägger till dej direkt ;) Kram

2009-09-01 @ 13:10:14
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com
Postat av: Åsa

Svar: tack det samma! :)

2009-09-01 @ 13:12:22
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din blogg är grym paparazzibecka! :DD

2009-09-01 @ 13:36:25
Postat av: Leiden

tycker klockan är lite småkul men inte något som jag känner att jag måste ha.

2009-09-01 @ 14:23:07
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack ska du ha. Kul att du kikade in.

Den dära klocka va ju läcker. Finns var??

2009-09-06 @ 23:14:38

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0