280709 - Libanon dag 8

Idag åkte jag till en grotta uppe i bergen som kallas ''Jieta Grotto''. Grottan är mycket känd, faktiskt en av de vackraste platser jag varit på. Helt otroligt vad naturen kan skapa på egen hand.
Man fick inte ta några foton där inne så jag lägger ut en som jag tagit från deras hemsida.
Salim och de andra jag var där med hade redan varigt där inne för några år sedan. Men jag som inte sätt något sådant liknande tidigare gick runt som en liten unge i en leksaks affär. Helt förtrollad var jag kan man lugnt säga.
Det är synd att det inte fanns så bra bilder på deras hemsida men här ser man i alla fall en del.




Salim och de andra i väntan på det lilla tåget.

Kram/ Rebecka  <3


Kommentarer
Postat av: Linus ;D

Svar: tack så mycket ^^

2009-08-04 @ 17:45:36
URL: http://spocktacular.blogg.se/
Postat av: Linus ;D

Svar: Jag googlade bara deras namn + photoshoot :)

typ: taylor momson photoshoot :)

2009-08-04 @ 18:02:15
URL: http://spocktacular.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0