270709 - Libanon dag 7

Idag har dagen varit mycket kort.
Det blev endast en hel del sömn, mat och a little trip to Arax som inte var någon höjdare alls.
Bättre lycka nästa dag? Yeah, we will see.
Jag mår faktiskt mycket bättre nu. Men fortfarande problem med magen.
Har fått vila mycket på senaste tiden och då har det ju blivit att man knarkat massa skön musik. B.la. Kings of lion, The Kooks, The Sounds, Clodplay och massa annat.


Detta är var man ser varje dag överallt här i Libanon.

Kram/ Rebecka <3

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Är du från Libanon?

Din blogg är jätte härlig, och vilka fina bilder du har!



=)

2009-08-10 @ 12:35:26
URL: http://niillaaa.blogg.se/
Postat av: emma

är du från libanon?

och skitfin blogg har du!(Y)

2009-08-15 @ 11:52:21
URL: http://emmapeniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0